2011. január 4., kedd

Nem vagyunk mi masszázsszalon! Vagy mégis?


Karácsonyi emlék.
Korábban írtam már a segítőkész vásárlókról, arról, hogy a tumultusban én a létrán állva teát válogattam vagy mértem ki, közben megkértem egy magasabb vevőt, hogy ugyan venné le az előtte álló alacsonyabbnak azt a bizonyos csészét, kancsót, segítene-e valaki a másiknak megfelelő nyalókát válogatni a szekrény mélyéről...
A szálas teák csomagolásában - alsó címke, felső címke, zárószalag - egy zsúfolt napon érzéketlenné váltak az ujjaim, a zacskók száján se találtam be a lapátta. Egy-egy kedvev vevő felajánlotta, hogy tartja a tasakokat. Egy barátom is segítségemre sietett, amikor épp üres volt a bolt, profiként masszírozott az ujjbegyeimtől a két vállamig. A megkönnyebbüléstől kéjesen elégedett hangokat hallattam, a közben belépő vásárló pedig érdeklődött, hogy ez valami új szolgáltatás-e. Nem rossz ötlet, esetleg elgondolkodom rajta...:)

Nyitás január 10. hétfő, 13 óra.




Nézz be hozzánk! http://www.mosolytee.hu vagy http://www.facebook.com/home.php?email_confirmed=1#!/?ref=home

2 megjegyzés:

  1. Jaj, remélem, hamarosan végre eljutunk Hozzád! Már olyan jó lenne látni...no, és egy kis tea sem ártana :))

    VálaszTörlés