2011. március 3., csütörtök

Arcváltás vagy mifene


A májusi nyitás óta vevők és erre járó kóbor, önjelölt vagy vérprofi marketingesek véleményezték a portálunkat, a logónkat, egyszóval az arculatunkat. Miszerint is a kék nem teás szín.
Meglehet, de akkor mindenről a barátnőm tehet, akinek fürdőszobai mirós pingálmányáról (posztot lásd valahol a kezdeteknél) született az ihlet. Ennek alapszíne kék. Semmiképpen se mi vagyunk a ludasak azért, mert e kép inspirált, ahelyett, hogy szakemberek szaktanácsát kértük volna.
Most akkor cseréljünk le mindent? Névjegy, matricák, cégtábla, logó, szép sorban, ahogy egyik-másik elfogy, illetve szükségeltetik. Gondolkodunk, tervezgetünk...

Szerintetek?



Nézz be hozzánk! http://www.mosolytee.hu vagy http://www.facebook.com/mosoly.tee

4 megjegyzés:

  1. Én nem nyúlnék hozzá, akár a tea színe, akár nem, nagyon vidám a plakát is. Nekem tettszik, no meg már megszoktam. Hagyd így.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a kék a jobb, pedig nem vagyok annyira kék-hívő.
    A kék a vízhez kitűnően passzol, az meg kell a teához. Nemdebár.
    A sok vörös nehéz, nyomasztó.

    VálaszTörlés
  3. .....a negyedik....(bocs,fentről-lefelé számítva)

    VálaszTörlés
  4. Köszönet az észrevételekért.

    Szempont az is, hogy az utcán melyik teszi láthatóbbá a boltot, és úgy tűnik, a kék nem.

    VálaszTörlés