2010. április 25., vasárnap

Miért Mosoly Tee?


Barátnőmnél töltöttem néhány napot, amikor tusolás közben rácsodálkoztam az akkor már évek alatt sokszor látott fürdőszobafalra. Örömömön osztozva neki is fogott felvázolni néhány tervet a leendő cégtáblánkról, és bár ő nem grafikus, a későbbi "profik" nem igazán tudtak elszakadni az elképzelésétől. Kérdezte, hogy mi lesz a teabolt neve, mondom "Mosolybolt", aztán kicsit magára hagytam a munkálkodással. Visszatérve láttam, hogy ezt írta fel: "Mosoly Tee", az utolsó "e"-t "a" betűvé formálva. Munka közben elfelejtette, amit mondtam, azt hitte, ez volt az, így ezt a feliratot készítette el.
Megtetszett, így maradt.

4 megjegyzés:

  1. Évekig azért nem bámulhattad a fürdőszobai graffitit, mert nyáron pingáltam, amikor végre lekerült a lábamról az ihletadó kék gipsz. Most jutott csak eszembe, gipszkék színt lehett volna kérni alapnak.

    VálaszTörlés
  2. Valami mindig volt a faladon, ha nem ez, akkor valami más, ami bizonyára szintén mirós volt.

    VálaszTörlés
  3. Tope, Te vagy a hibás mindenért! :)
    Szakértők szerint a kék nem teás szín, előbb-utóbb át kell terveztetnünk az arculatunkat.
    Ja, persze, hogy nem mi tehetünk arról, hogy a te fürdőszobádban kék a kép alapszíne :)))

    VálaszTörlés
  4. Pedig a Mosolybolt szó a csupa O betű miatt olyan dallamos.
    (Forró Rooibos Mosolybolt? :) )

    VálaszTörlés