2010. május 1., szombat

Miért éppen itt?




Jó ideig a Lehel Csarnok volt a vágyott cél. Amikor végre akcióba léptünk, egy feudális hierarchiával találtuk magunkat szembe. Míg vártunk a malmok lassú őrlésére, elkezdtem nyitott szemmel sétálni a környéken. Az első kiadó helyiség a Hegedűsben túl nagynak bizonyult. A Csanády utcába fordulva egy piros rácsos portál ragadta meg a figyelmemet, már messziről megtetszett. Odaérve egy kis papírt pillantottam meg, az állt rajta, hogy kiadó. A szomszéd boltban érdeklődtem először, ahol meggyőztek, hogy ez a hely sokkal jobb, mint a Csarnok.

A tulajdonos egy kedves idős úr, hamar megállapodtunk vele, talán gyorsabban is az ésszerűnél. Csak a szerződéskötés után derült ki, mik a szakhatóságok elvárásai, és az átalakítás mibe fog nekünk kerülni. No hiába, ez az első boltunk! A megtekintett és számba vett helyiségek közül pedig éppen a harmadik.

Az átalakítási munkálatok jelenleg is folynak. Ma benézett valaki, és ezt mondta: Jé, ez olyan, mint egy konyha!" Teakonyha. Egyszer majd csak megnyitunk! :)


Nézz be hozzánk május közepétől!

6 megjegyzés:

  1. Jaj, eltűnt, amit írtam, miközben újra megnyitottam a képet!
    Nekem az eredeti táblaterv jobban tetszik, a fehér kontúr a végső változaton már kissé zsúfolt. A színek is fakóbbak, de az lehet a fénykép hibája is.
    De már majdnem nyitásra kész!!!!

    VálaszTörlés
  2. Jó, de azt a csinos táskát azért tedd el nekem addig!

    VálaszTörlés
  3. Hát erre nagyon kíváncsi vagyok! Mikor lehet felfedezni?

    VálaszTörlés
  4. Tope, a csinos hátizsákom tele lett fűrészporral, kimostam, most szárad. Kérdés, mi marad belőle?

    Kaktuszka, Pünkösd körül, picit előtte v. utána.

    VálaszTörlés
  5. Az oldalsávban a "Magunkról" fülben található a honlapunk, ott mindenféle érdekesség, és előbb-utóbb az események között a nyitás is szerepelni fog.

    VálaszTörlés