2010. december 16., csütörtök

Segítőkész vásárlóim


Örömmel tapasztalom meg mostanában újra azt, amit a nyitás csodájának első három napjában már megéltem.
A napnak mindig van egy-két órája, amikor megtelik a pici bolt, lassan haladnak a dolgok. Hiszen ilyenkor mindannyian szeretünk válogatni, fontolgatni, mindannyian vagyunk úgy, hogy csak a vásárlás idején áll össze bennünk, ki mindenkinek szeretnénk vagy kell ajándékot venni. Most gyakran megfordulnak olyanok is, akik nem szakértői a területnek, ám ajándékozottjuk igen, ezért tanácsot kérnek, felkelti valami az érdeklődésüket, tovább kérdezgetnek, és én a sorban állok türelmét nem szeretném a végsőkig igénybe venni.
Ilyenkor kiszemelek valakit, valakiket, s megkérem, hogy legyenek szívesek kiszolgálni magukat és egymást is. Ma egy lányka kezébe nyomtam néhány kártyanaptárt, hogy ossza szét a várakozók között, egy mögötte álló hölgyet pedig elirányítottam az óriásnyalóka-raktárként funkcionáló szekrényhez, válogasson csak bátran, és ugyanő vett le a polcról egy bögrét, amit egy bácsi szemelt ki magának. Ezidő alatt folytatni tudtam a Nyírségből érkező tearajongó 45X50 grammos teakollekciójának kimérését, evvel párhuzamosan eladtam egy amerikainak egy doboz amerikai filteres teát.
Néhány nappal korábban az is előfordult, hogy teázni vágyó törzsvendégemet le kellett beszélnem erről az óhajáról. Esélye nem volt belátható időn belül megkapnia a kedvenc Tuaregjét. Cserébe felajánlottam egy ingyen teát valami másik időpontban, és örömmel jelentem, azóta már teljesítettem is az ígéretet!

Nekem tulajdonképpen tetszik a dolog, talán otthonosabb ilyenkor a bolt. A lazább időszakokban ezekre a pillanatokra emlékezve jókat somolygok magamban. Hálás vagyok a vevőimnek!

Nézz be hozzánk! http://www.mosolytee.hu vagy http://www.facebook.com/home.php?email_confirmed=1#!/?ref=home

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése