2010. december 20., hétfő

Ünnepi gondolatok a csokis teáról


Nem vagyok az ízesített feketeteák elkötelezett barátja, ám a vásárlók kívánsága előtt meghajolva a többi mellé beszereztem a csokis teát is. Még ekkor is azt gondoltam, a csokis tea egy vicc. Igyunk teát vagy forró csokit, mi értelme volna a kettőt vegyíteni?
A szomszéd boltos nem szereti a teát. Egy alkalommal éppen akkor toppant be hozzám, amikor a ezt kicsomagoltam. Beleszimatolt a levegőbe, és megkért, hogy készítsek neki egy csészével. Azóta többször haza is vitt belőle. Aztán jöttek a vevők, aki megszimatolta, kért belőle. Kimérették, olykor le is főzették és íme, mi történt:
A csokireszelék, durván őrölt kakaó, cukrozott joghurt csábító íze és illata engem is elvarázsolt!
Szerintem jól illik az ünnepek reggeli és délutáni asztalára.

Békés, boldog karácsonyt kíván a Mosoly Tee!



Nézz be hozzánk! http://www.mosolytee.hu vagy http://www.facebook.com/home.php?email_confirmed=1#!/?ref=home

5 megjegyzés:

  1. Bizony nagyon finom magában is, és tejszínnel is.

    VálaszTörlés
  2. A tejszíntől már szinte csokikrém lesz belőle. Finom.

    VálaszTörlés
  3. Utólag is szép ünnepeket kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
  4. Furcsa! Lehet, hogy ha kínálnák a többi között, nem ezt választanám, de ezek szerint van benne valami csábító. Végül mégis megkóstolnám!Kíváncsi lennék, mit szeretnek benne a többiek.
    Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a jókívánságokat, én is mosolygós évet kívánok Nektek!

    VálaszTörlés