2010. június 29., kedd

Tearózsás nyarat kínálunk!

Júliusi ajánlatunk: két bármilyen tea vásárlása mellé rózsaszirmokkal érlelt fekete teát adunk ajándékba.


A rózsa alapvetően női szimbólum. A szemérmesség, a szépség, a szerelem, a vágy és az élet, a teljesség kifejezője. A hellenisztikus hagyományban Aphrodithé és Venus jelképe, az örök ifjúság, a szépség és a szerelem istennői. A rómaiaknál az örökkévalóságot is jelképezte. Az indiaiaknál a szépség, a befejezett tökéletesség, a lélek és a szív jelképe. A vörös rózsa az érzéki szerelem kifejezője, a sárga rózsa a teljes tökéletesség és az öröm jelentését hordozza. A fehér rózsa az ártatlanságot, a bájt szimbolizálja valamint lelki kitárulkozást is jelent.




Nézz be hozzánk ! www.mosolytee.hu

4 megjegyzés:

  1. Szia! Hogy én ezt a blogot eddig nem ismeretem?:-)
    Itt a helyem!
    Üdv.: Egy tanulni vágyó ( egyelőre)nem teaszakértő!

    VálaszTörlés
  2. Én meg épp most írtam a másik blogokra, hogy gyere ide :)

    VálaszTörlés
  3. Éva, egyébként én is szedtem le rólad infót, majd egyszer csak találkozni fogsz vele.

    Ez egyébként kevésbé szakértői blog, mint inkább arról szól, hogyan működünk mi.

    Nemrég még csupa Csanády utcai történettel volt tele, a kezdetekről, amikor a működésről még nem volt mit írni. Nemrég nyílt a bolt ugyanis.

    VálaszTörlés