2010. június 8., kedd

Teásdoboz-történet

Ismét egy mese a Csanády utcából.

Mikor még az építési munkálatokkal voltam elfoglalva, a vagy félévszázada szemben dolgozó faesztergályos-bácsi mesélte, hogy Kínában vagy Japánban (épp nem figyeltem oda, hol) az elsőgenerációs teakereskedő fadobozba rejt a kedvenc teáiból egy-egy csipetnyit. A doboz átveszi az illatokat, generációról generációra őrzik a boltban, hozzáteszik a magukét, és minden újabb nemzedék megszagolhatja az elődök teáinak nyomát.

A napokban kaptam egy fadobozt a bácsitól. Császárfából esztergálta. Abból, amit a Lipótmezei Sárga Ház parkjából vágtak ki.

A kedvességen túl ennek vajon mi lehet az üzenete? Hogy az is bolond, aki ilyen időkben teaboltot nyit? :D



Nézz be hozzánk ! www.mosolytee.hu

6 megjegyzés:

  1. elég nyilvánvaló az üzenet és nincs is nagyon rejtve. mióta a lipótot bezárták, a potenciális ápoltak a teabolt körül csoportosulnak. :))

    VálaszTörlés
  2. De helyes történet ez is. :)

    A zseni és az őrült között csak egy teafűnyi a távolság. De az Nálad megvan!

    VálaszTörlés
  3. Vagy ki tudja...

    Nem lehetsz ebben sem biztos, Kaktuszka.

    VálaszTörlés
  4. Barceo, magadról beszélsz?
    Persze Te potenciális ápoló is lehetnél.

    :D

    A bácsi tünemény, adott már pusziért mézcsorgatót, amikor avval akartam meghálálni egy ismerős segítségét. És bár nem nagy teás, a szamovárkísérleteimnek önfeláldozóan alávetette magát ő is. :)

    VálaszTörlés
  5. Bera, ezt, vagy a másikat? Én a másikon köszöntem meg :)

    VálaszTörlés